تکنیک های درمانی

برخی از تکنیکها

منوال تراپی

منوال تراپی و منیپولیشن       وب سایت فیزیوتراپی اصفهان : مانیپولاسیون یا منیپولیشن یکی از تکنیک های منوال تراپی است و یک هنر درمان دردهای ستون فقرات با دست ماهر یک فیزیکال تراپیست است.   مانیپولاسیون (یا منیپولیشن)  برای

تنیس البو

درد ناحیه آرنج تنیس البو     وب سایت فیزیوتراپی اصفهان :  آرنج مفصلی است که اجازه بلند کردن و پایین آوردن اشیائ و چرخش به داخل و خارج دست را میسر می کند.درد آرنج در اثر علل تاندونی عضلانی ویا

شاک ویو

شاک ویو تراپی     شاک ویو چیست؟ Shockwave چيست ؟ کاربردهای شاک ویو تراپی وب سایت فیزیوتراپی اصفهان : در فیزیوتراپی غالباً شاک ویو تراپی برای درمان اختلال‌های مزمن تاندون‌هاو عضله‌ها، تسکین درد گردن و کمر و نقاط ماشه‌ای به کار برده می‌شود. شاک

لیزر درمانی

لیزر درمانی       وب سایت فیزیوتراپی اصفهان : با توجه به استفاده روز افزون لیزرتراپی در فیزیوتراپی و سوالات زیاد بیماران درمورد عملکرد لیزر و ابهامات برخی از بیماران در رابطه با عدم حصول نتیجه از لیزرتراپی در

بیوفیدبک

بیوفیدبک Biofeedback & Rehabilitation   وب سایت فیزیوتراپی اصفهان : بیوفیدبک یا بازخوراند زیستی یکی از روش هاي درمانی نوین در پزشکی می باشد. بیوفیدبک به معناي ثبت سیگنال هاي بیولوژیک مانند تنفس، فشار خون، تعریق، انقباضات عضلانی و… می

کینزیوتیپینگ

کینزیوتیپینگ       وب سایت فیزیوتراپی اصفهان : امروزه قهرمانان ورزشی را می بینید که بر بدن های خود چسب هایی با رنگ های مختلف چسبانیده اند. این نوارهای کشی که با عنوان کینزیوتیپ شناخته می شوند یک نوار پارچه

بیماریها

برخی از بیماریهای شایع

علل درد گردن

علل درد گردن     وب سایت فیزیوتراپی اصفهان : درد گردن در بسیاری از افراد اتفاق میفتد. گاهی خودبخود خوب میشود و گاهی فرد را به پزشک میکشاند. گردن شامل مهره هایی از ستون مهره است که بین تنه و سر قرار

کمر درد

کمر درد     وب سایت فیزیوتراپی اصفهان :  با توجه به اینکه  کمر درد یکی از رایج ترین مشکلات  اسکلتی عضلانی میباشد سعی شده با تفضیل بیشتری توضیح داده شود. علت کمردرد وب سایت فیزیوتراپی اصفهان : گاهی کمردرد می‌تواند نشانه‌ای از یک بیماری

اختلال نعوظ

اختلال نعوظ یا ارکتال دیسفانکشن (erectile dysfunction)   وب سایت فیزیوتراپی اصفهان : ناتوانی جنسی  به خصوص مردان بالای ۵۰ سال، مردان جوان ممکن است علایم آن را تجربه کنند. در اغلب موارد، علت اصلی  اختلالات نعوظ  ناتوانی جنسی است .

علل درد شانه

علت درد شانه چیست   وب سایت فیزیوتراپی اصفهان : درد شانه علل متفاوتی دارد. منشا این درد میتواند در خود مفصل شانه و یا در بافت های اطراف آن باشد. گاهی هم ممکن است علت درد در جایی دیگر و دور از

درد سیاتیک

درد سیاتیک       وب سایت فیزیوتراپی اصفهان : عصب سیاتیک از ناحیه نخاع شروع شده است و به سمت لگن، باسن امتداد دارد و سپس در ناحیه ساق پا به دو قست تقسیم شده است. این عصب یکی از